sobota, 23 lutego 2013

New Look wiosna 2013 - moje typy

Kolejny wpis w stylu nie-mogę-się-doczekać-wiosny-więc-oglądam-wiosenne-kolekcje. Bardzo lubię przeglądać strony internetowe sklepów w których często kupuję. Wiem dzięki temu dokąd warto się udać po interesujące mnie rzeczy, co będzie modne w danym sezonie, a poza tym jest to dla mnie relaksujące zajęcie które syci moją potrzebę doznań estetycznych.

Królują nowy-stary burgund, czarno-białe pasy, baskinki (piękne, ale nie dla mnie), pudrowy róż, ćwieki, koturny, różowe złoto, ciągle pastele i wielka, błyszcząca biżuteria. Jestem na tak. Wiadomo, że nie chodzi o to, żeby rzucić się na wszystko co jest w sklepach, ale umiejętnie połączyć nowe ze starym, a przy okazji zachować swój indywidualny styl. Ja dla siebie widzę kołnierzyki (uwielbiam kołnierzyki, zwłaszcza te okrągłe), ćwieki i bordo. Jestem kolorystycznym latem, więc na pewno pokuszę się też o pastele, zresztą mam dużo z zeszłego roku. Biżuterii nie komentuję, bo niezależnie od deklaracji, pewnie i tak kupię całą masę.



New Look wiosna 2013 - moje typy



Wiem, wiem, ta druga bluzka jest łudząco podobna do sukienki H&M sprzed kilku postów (już ją mam!). Na pewno będę polować na torebkę, w zeszłym roku kupiłam właśnie w NL cudowną pastelową listonoszkę, z którą nie rozsawałam się do października, kiedy kupiłam coś bardziej zimowego. Mam nadzieję, że nie okaże się maleństwem. Mój minimalny rozmiar torebki to taki, by pomieściła iPada, a najlepiej format A4, jednak na to nie liczę w tym przypadku. Sama nie wiem czy podoba mi się bardziej różowa, czy brązowa. Może obie?
Różowa sukienka wygląda mi na kopię fasonu sukienek które ostatnio wisiały na przecenie - tylko dodali falbanki. Mi najbardziej spodobała się w nadruk z czaszkami i noszę ją bardzo często, w tym kroju wyglądam najkorzystniej, dlatego chętnie bym zobaczyła i różową w swojej szafie. 

Wpadło wam coś w oko?

RH9XDZZ67USB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz