wtorek, 26 lutego 2013

Biżuteria Click Six - pastele i kolce na wiosnę



Kto nie lubi biżuterii i dodatków? Ja uwielbiam! Kupuję sporo dodatków, ponieważ uważam, że świetnie odświeżają i zmieniają nawet najzwyklejszy strój. Chociaż moja kolekcja jest dość spora, zawsze wpadnie mi w oko coś nowego. Najczęściej wypatruję kolejne "muszmiecie" w sklepie Click Six. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką jakieś 10 lat temu w Berlinie. Nie zapomnę oczopląsu jakiego dostałam od bogactwa kolorów i wzorów na tak małej powierzchni. Kupiłam wtedy kolczyki z różowymi kwiatkami, które szybko mi się jednak znudziły, przez infantylność wzoru. Potem Six wszedł do sprzedaży w polskich C&A i moja radość nie znała granic. Teraz najczęściej kupuję w sklepie na Nowym Świecie w Warszawie, który stoi tuż przy przystanku autobusów którymi jeżdżę na uniwersytet.

Oto najfajniejsze według mnie propozycje (z tych dostępnych na stronie) Click Six na wiosnę:

Liczę na rozsądną wielkość (czytaj: pomieści iPada) torebki, bo kocham pastele i listonoszki, mam podobną z New Looka z zeszłego roku.

Wpadło wam coś w oko?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz