czwartek, 14 lutego 2013

Kolekcja H&M wiosna 2013 - moje typy


Witajcie,

Niniejszym wpisem zaczynam nowego bloga, który w zamierzeniu traktować będzie o stylu życia: modzie, urodzie, miejscach i wydarzeniach. Na razie mam sporo pomysłów, i choć czasu niewiele, to mam nadzieję, że regularnie będą się pojawiać wpisy.

Na pierwszy ogień H&M, w którym spędziłam wczoraj chyba ponad godzinę buszując z przyjaciółką w nowej kolekcji. Niestety (a może na szczęście) nie dojechały jeszcze bordowe kapelusze, nie widziałam też nigdzie sukienki. Różowe buty na dziwnej koturnie nie są do końca w moim typie, ale mocno mnie intrygują, i myślę, że ostatecznie wylądują w mojej szafie :)



Widziałam też piękny pastelowo zielony lakier do paznokci z mojej ulubionej serii z prostokątną zakrętką, ale nie mogę go znaleźć na stronie, a nie zwróciłam uwagi na jego nazwę.



Pamiętajcie też, że przy zamówieniu newslettera (tutaj) H&M otrzymujemy kupon z 25% zniżką na jeden wybrany produkt. Ja na pewno skorzystam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz