niedziela, 24 lutego 2013

Essence nail colour3 - front row or backstage?

Szybki swatch wycofywanego podwójnego lakieru Essence nail colour3. Ta ciemna wersja chodziła za mną długo, kupiłam dopiero jakiś miesiąc temu. Kolor z drugiej strony to ticket to the show i jest wspaniałą, nieźle kryjącą czernią z milionem kolorowych drobinek. Wygląda pięknie w sztucznym świetle, ale wg mnie potrzebuje dodatkowego lakieru nawierzchniowego, bo po jednym dniu noszenia traci połysk. Uważam, ze jest zbyt piękny żeby przykrywać go topem o którym dzisiaj piszę. Dlatego jako baza posłużył mi Essence Colour&Go w kolorze 59 black is back, jeszcze w starej wersji. Już trochę zgęstniał, stąd musicie wybaczyć nierówne położenie emalii przy skórkach. Na zdjęciach trzeci dzień od pomalowania.


Essence nail colour3 - front row or backstage?

Essence nail colour3 - front row or backstage?

Ogólnie bardzo mi się ten duet (niekoniecznie razem) podoba. Szkoda że go wycofują, przez moment rozważałam nawet zrobienie zapasu, ale i tak mam za dużo lakierów. Jeżeli dostaniecie go jeszcze np. w Super Pharm czy Hebe w promocyjnej cenie, nie zastanawiajcie się :)

Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz